FrieslandCampina

Friesche Vlag is een merk van FrieslandCampina. Koninklijke FrieslandCampina voorziet miljoenen mensen in meer dan honderd landen verspreid over de hele wereld van melkproducten, kaas, boter en ingrediënten. Wij zijn gefascineerd door de kracht en de mogelijkheden van melk. Wij willen mensen vooruit helpen door meer uit melk te halen. Wij hebben meer dan 130 jaar duurzame zuivel op onze naam staan. Wij zijn een coöperatieve organisatie en werken als team met elkaar samen. 

Wij zijn gefascineerd door de mogelijkheid van melk

Melk heeft grenzeloze mogelijkheden. Nog steeds is er veel te ontdekken en te ontwikkelen. Wij willen meer uit melk halen en uitgroeien tot de meest professionele, succesvolle en aantrekkelijke zuivelonderneming ter wereld.

Wij willen mensen vooruit helpen door meer uit melk te halen

Wereldwijd gebruiken steeds meer mensen zuivelproducten. Elke dag opnieuw verrijken wij het leven van miljoenen mensen door melk te transformeren naar voeding, dranken en ingrediënten van hoge kwaliteit. Naar voedingsmiddelen op natuurlijke basis die heerlijke smaak en vitaliteit bieden. 

Wij hebben meer dan 130 jaar duurzame zuivel op onze naam staan 

Bij elke stap in de zuivelketen geven onze 16.000 leden-melkveehouders en 21.000 medewerkers blijk van hun deskundigheid. Wij streven voortdurend naar het verbeteren van onze prestaties. Innovatie, leiderschap en ondernemerschap zijn kenmerkende eigenschappen voor ons handelen. Onze klanten en consumenten staan voor ons centraal. Hierdoor zijn we in staat om onze eigenaren, de leden-melkveehouders, goede financiële resultaten te bieden zonder de balans tussen natuur, mensen en ons bedrijf uit het oog te verliezen. 

Als coöperatie vormen we een team en kunnen we op elkaar vertrouwen

Onderlinge samenwerking is voor onze mensen belangrijk. We zijn een internationaal bedrijf met een locale focus. We werken nauw samen met de mensen in de gemeenschappen waar we actief zijn. We creëren waarde voor onze leden-melkveehouders en we dragen verantwoordelijkheid voor onze acties. Daarbij bouwen we aan een cultuur, waarin vertrouwen, integriteit en inspiratie centraal staan.

Persoon houdt een koffiemok vast
Foto van tafel waarop een percolator staat en mensen appeltaart eten.